گالری نگاه

هادی فدوی

نمایشگاه گروهی اراک پائیز ۱۳۶۵
اراک، نگار خانه ارشا ، زمستان ۱۳۷۳ ، انفرادی
نگارخانه صدر – انفردای – ۱۳۷۷
گالری کارنامه-انفرادی-۱۳۸۲
حضور در اکسپو تهران – تالار وحدت-۱۳۸۳
نگارخانه باران-انفرادی – ۱۳۸۳-WEP برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد
نگارخانه پاسارگاد-انفرادی-۱۳۸۶-WEP برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد
نگارخانه باران-انفرادی-۱۳۸۶
هفتمین دو سالانه ملی نقاشی معاصر ایارن مدعو-اسفند ۸۶
آرت اکسپو صبا-۱۳۸۷
سویین نمایشگاه هنرمندان معاصر ایران در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان-فرهنگسرایه نیاوران-۱۳۸۷
نمایشگاه بزرگ اثار هنری تهران-مرکز هنر‌های تجسمی‌-بنیاد رودکی-موسس تسعه هنرهای تجسمی‌معاصر-۱۳۸۷
گالری نار – انفردای -۱۳۸۸
نمایشگاه افتتاحیه آرت سنتر مهر -گروهی -۱۳۸۸
نمایشگاه نقاشی آرت سنتر-انفرادی – ۱۳۸۸-با همکاری برنامه جهانی غذا(سازمان ملل متحد)WEP
نمایشگاه بزرگ آثار هنری تهران (ارت اکسپو ۸۸
شرکت در آرت اکسپو پکن ۲۰۱۰
ارت سنتر ۱۳۹۳-انفرادی
شرکت در نمایشگاه جنوا ایتالیا ۲۰۱۵
شرکت در نمایشگاه Contem porary art
شرکت در ورک شاپ مسکو با هماهنگی بخش فرهنگی سازمان ملل (یونسکو)
شرکت درمستر کلاس مسکو با هماهنگی بخش فرهنگی سازمان ملل (یونسکو)

هنرمند در تلاش است تا بتواند ارتباطی تصویری ، محتوایی ، ما بین موتیف‌های سفالینه‌های باستانی سرزمین ایران و مینیاتور‌هابی ایرانی دوره تیموری و صفوی … و هر معاصر برقرار کند.
لذا برای رسیدن به این منظور از تکنیک‌های مختلف (رنگ و روغن ، گوهاش، آب مرکب ، اکریلیک ) و برای ایجاد بافت با سوزاندن بوم طرح‌ها و فرم‌های بدیع و خوش نقشی ایجاد کرده از لحاظ بصری اسب‌های مینیاتوری را در ابعاد بزرگ که در هم تنیده شده اند و از ترکیب آنها فرم‌های خاص و رنگ‌های درخشانی حاصل شده است.
رسیدن به یک ترکیب بندی مناسب در این کارها در برخی قسمت‌ها که مینیاتور حضور دارد تفکیک فرم‌ها توسط رنگ‌های مرز دار و در زمینه سیال بودن رنگ مد نظر هنرمند می‌باشد که این دو روش یاد آور کار‌های کلاسیک و مدرن است، اسیر بودن رنگ در کنار رهایی رنگ در طرح اسب‌ها یک هماهنگی ارگانیک بر قرار بر قرار کرده است که به نقاشی‌های این هنرمند ویژگی خاصی بخشنده و در عین حال هنرمند از رنگ‌های مینایتوری و قالی‌های ایرانی ، از قبیل لاجوردی ، (آبی ایرانی ) اکر (خردی) قرمز ایرانی (ورمیلیون) و سبز و نارنجی و زرد زعفرانی و طلایی در آثار خویش در جای خود استفاده کرده و مخاطب را دعوت به یک سیر رنگین اجمالی از تاریخ هنر ایران میکند از هنر مدرن نیز بهره‌های فراوان برده و یک لذت بصری ناب را به ببیننده هدیه میدهد.